Skip to main content
Sinds twee maanden ben ik klant bij jullie. Simyo regelde nummerbehoud en de hele mikmak. Maar toch word er door mijn vorige provider Youfone mijn abonnements geld geincasseerd. Nu voor de tweede maal en geven zij aan dat er geen opzegging ontvangen is. Ik neem aan dat jullie dit geregeld hebben aangezien ook mijn nummer naar jullie is over gezet. Voordat ik incasso dreigementen ga krijgen van Youfone wil ik graag dat dit opgelost word.
Hoi arualnikki, welkom op het Simyo forum :)



Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Nummerbehoud. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk :)



Heel apart dat Youfone aangeeft geen opzegging ontvangen te hebben. Je nummer is op 11 juli overgezet naar Simyo. Youfone heeft een akkoord gegeven voor deze overstapdatum. Je nummerovername is ook een contractopzegging bij je oude provider. Je zou een kopie van je Simyo contract kunnen e-mailen naar Youfone. Hierop staat je overstapdatum en je telefoonnummer, dat lijkt mij behoorlijk duidelijk :o



Laat je me weten of dit helpt?
Hoi arualnikki, welkom op het Simyo forum :)



Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Nummerbehoud. Op deze manier blijft het forum overzichtelijk :)



Heel apart dat Youfone aangeeft geen opzegging ontvangen te hebben. Je nummer is op 11 juli overgezet naar Simyo. Youfone heeft een akkoord gegeven voor deze overstapdatum. Je nummerovername is ook een contractopzegging bij je oude provider. Je zou een kopie van je Simyo contract kunnen e-mailen naar Youfone. Hierop staat je overstapdatum en je telefoonnummer, dat lijkt mij behoorlijk duidelijk :o



Laat je me weten of dit helpt?





Het enige contract wat ik van jullie heb is met een ander telefoon nummer. Waarschijnlijk het nummer wat jullie aan mij hebben toegewezen voordat mijn nummerbehoud rond was. Heb je voor mij dan een ander contract met het juiste telefoon nummer erop?
Hi arualnikki,



Je kunt in dit geval je factuur van Simyo overleggen aan Youfone. Daarop staat dat wij je factureren met het 06 nummer dat we hebben gekregen van hen.

Ook heb je natuurlijk mailtjes gekregen van ons waarop je nummerbehoud bevestigd wordt.



Denk je dat je het hiermee red of moeten we er nog een 'officieel' mailtje van maken en jou toesturen?
Graag ontvang ik een "officieel" mailtje. Onderstaande ontving ik vanmorgen.



Geachte heer/mevrouw ,



Op dit moment zien wij uw telefoonnummer nog actief bij ons. Indien u overgenomen bent dient uw nieuwe provider de opzegging bij ons door te geven.



De factuur van september zal voor u nog wel automatisch worden geincasseerd.



Mocht u nog vragen hebben, kunt u reageren op deze mail of een nieuw ticket insturen via uw MyYoufone omgeving. Uiteraard is het ook mogelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09.00 - 18.00 uur via het 1200 nummer (gratis) of via 0900-6983663 (35 cent per gesprek plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon).



Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.



Met vriendelijke groet,



Team Youfone
Hey arualnikki,



Zojuist heb ik nog contact gehad met een netwerkspecialist van KPN én de afdeling nummerbehoud van Youfone, beiden bevestigden wat wij al wisten; je nummer is op 11 juli 2014 overgezet naar Simyo.



Hier heb ik je ook een mailtje over gestuurd die je kunt overleggen aan de administratie van Youfone.



Ik hoop dat het je hier mee lukt!
Ik heb jullie mailtje verzonden naar Youfone.

Binnen tien minuten had ik onderstaande bericht. Bedankt voor jullie hulp. Als het goed is krijg ik nu geen problemen meer.







Geachte heer/mevrouw 



Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen.



Door een technisch probleem konden wij in eerste instantie niet de gegevens inzien wat wij op dit moment wel kunnen. Ook uit onze gegevens blijkt op dit moment dat u uit dienst bent per 11-7-2014. Wij zullen er dan ook voor zorgen dat de factuur die momenteel nog ' open' staat niet automatisch geincasseerd zal worden en passen wij aan naar nul.



Onze excuses voor de verwarring en het ongemak.
Hoi arualnikki,



Fijn om te horen dat het hiermee is opgelost, graag gedaan! :)



Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan zien we je graag op het forum terug!

Reageer