Skip to main content
Ik ben overgestapt van lowcall/ simyo naar sim only. Gisteren had mijn nummerportering plaats zullen vinden. Dit is niet gebeurt. 

Ik kan met het nieuwe nr wel bellen maar kan dus niet gebeld worden tenzij ik iedereen het tijdelijke nr doorgeef. Ook is mijn bundel nog niet actief. Dit had dus ook gisteren in mpeten gaan. Met het nieuwe nr kan ik niet meer inloggen bij simyo. Met het oude nr wel. help!
Hoi Ada, welkom op het Simyo forum!



In je gegevens zie ik dat je afgelopen vrijdag met deze vraag ook gebeld hebt. De collega van me die je toen gesproken hebt heeft onze

IT afdeling gevraagd je nieuwe simkaart actief te maken en ervoor te zorgen dat je oude nummer daarop gaat werken.

Ik heb even met ze gecheckt en ze gaan vandaag nog alles rechtzetten.



Het komt een beetje apart over misschien, maar een overstap van Lowcall (nu Simyo) naar Simyo is eigenlijk heel ingewikkeld en moet volledig handmatig gebeuren. En da's niet een mapje van de ene naar de andere kaartenbak verplaatsen ;)

Dat zit 'm in achterliggende processen en simkaart aanmeldingen op het netwerk waar nummers aan gekoppeld zijn, nouja, het fijne weet ik er ook niet van, maar het belangrijkste is: het komt goed! Vandaag.



Kun je laten weten of het ook daadwerkelijk goed is gekomen?

Reageer