Skip to main content
Mijn aanvraag voor nummerbehoud die jullie naar KPN prepaid hebben gestuurd is al twee keer afgewezen, omdat ik geen klantnummer heb ingevuld. Bij een prepaid kaart is er echter geen klantnummer. Op advies van de klantenservice heb ik de mail van Simyo over de afwijzing beantwoord met ; betreft prepaid. Is dat voldoende?
Hoi AnjaM,



Welkom op het Simyo Forum.



Goed om te zien dat je naar Simyo komt 🙂 Daarentegen is het wel jammer dat het proces niet helemaal soepeltjes verloopt.



Je heb goed gehandeld! Ik zie in het systeem dat het verzoek van vandaag goedgekeurd is. Op 12 oktober wordt jouw telefoonnummer overgezet naar ons. Tot die tijd kun je nog gebruik maken van jouw KPN Simkaart. Zodra deze simkaart vervalt, kun je onze simkaart gaan gebruiken. Zo voorkomen je buitenbundel kosten. Jouw bundels worden pas geactiveerd nadat jouw 06-nummer overgenomen is.



Heb je hier nog vragen over?



Groetjes,

Angela

Reageer