Bij mijn simyo abbonement heb ik nummerbehoud aangevraagd en is goedgekeurd! De sim-kaart heb ik ook geactiveerd, alleen staat 'antwoord huidige provider' nog altijd uitgevinkt terwijl morgen mijn nieuwe nummer in gaat.. Is dit normaal?
Bladzijde 1 / 1
Hoi Walram11,
Welkom bij Simyo en op het forum :)
Goed dat je dit even controleert! Ik zie dat je nummer morgenochtend rond 8:30 uur naar ons wordt overgezet. Dit staat ook zo gepland in ons systeem, dus ik ga ervan uit dat dit helemaal goed gaat komen :D
Ik zie dat je meerdere verzoeken tot nummerbehoud gedaan hebt. Deze eerste verzoeken waren afgekeurd, de laatste is goedgekeurd. Het komt wel eens voor dat dit aanvraag-overzicht op Mijn Simyo niet meer wordt bijgewerkt zodra er een volgende aanvraag gedaan wordt. Dit lijkt bij jou ook het geval te zijn. Ik raad je aan dit gewoon te negeren, bij ons staat alles helemaal goed.
Laat je weten of de overstap succesvol is verlopen?
Groetjes,
Samantha
Welkom bij Simyo en op het forum :)
Goed dat je dit even controleert! Ik zie dat je nummer morgenochtend rond 8:30 uur naar ons wordt overgezet. Dit staat ook zo gepland in ons systeem, dus ik ga ervan uit dat dit helemaal goed gaat komen :D
Ik zie dat je meerdere verzoeken tot nummerbehoud gedaan hebt. Deze eerste verzoeken waren afgekeurd, de laatste is goedgekeurd. Het komt wel eens voor dat dit aanvraag-overzicht op Mijn Simyo niet meer wordt bijgewerkt zodra er een volgende aanvraag gedaan wordt. Dit lijkt bij jou ook het geval te zijn. Ik raad je aan dit gewoon te negeren, bij ons staat alles helemaal goed.
Laat je weten of de overstap succesvol is verlopen?
Groetjes,
Samantha
Hoi Walram11,
Ik heb je overstap even in de gaten gehouden. Ik zie dat er hierbij toch iets is misgegaan. Je bundels zijn niet geactiveerd, waardoor al je verbruik van de afgelopen paar dagen buiten je bundel is gegaan.
Onze technische afdeling gaat ervoor zorgen dat je bundels worden geactiveerd. De gemaakte kosten hoef je natuurlijk niet te betalen, deze gaan we vergoeden 🙂
Als er nog andere problemen opduiken, laat je dit dan weten?
Groetjes,
Samantha
Ik heb je overstap even in de gaten gehouden. Ik zie dat er hierbij toch iets is misgegaan. Je bundels zijn niet geactiveerd, waardoor al je verbruik van de afgelopen paar dagen buiten je bundel is gegaan.
Onze technische afdeling gaat ervoor zorgen dat je bundels worden geactiveerd. De gemaakte kosten hoef je natuurlijk niet te betalen, deze gaan we vergoeden 🙂
Als er nog andere problemen opduiken, laat je dit dan weten?
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.