Maar ik wil ontzettend graag nummerbehoud. Dit is echter afgewezen, omdat mijn vorige provider mijn nummer niet zegt te kennen.
Ik moet nu volgens jullie contact opnemen met mijn vorige provider.
Het ligt alleen iets ingewikkelder. Mijn huidige provider is Delta Mobiel. Delta Mobiel stopt per 1 september, vandaar dat ik snel wilde overstappen.
Deze provider staat echter niet in jullie lijst met providers, dus ik heb de Simyo klantenservice hierover gebeld. Deze hebben aangegeven dat ik KPN/Hi daarom als provider moest aangeven. Delta heeft tot eind deze maand met hen een overeenkomst.
Maar bij KPN kennen ze mijn nummer dus niet.
Ik wil echt enorm graag nummerbehoud. wat moet ik nu doen? Met wie moet ik nu contact opnemen? Met KPN, of met Delta?
Ik hoop op een spoedig antwoord.
PS: ik zie in mijn contract dat ik mijn geboortedatum niet goed heb aangegeven. Ik zit 1 dag mis. Is dat erg?
Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactie