.

Beantwoord

Mijn nummerbehoud is afgewezen, wat nu?

  • 3 August 2016
  • 5 reacties
  • 216 Bekeken

Ik wil graag klant bij jullie worden en heb mijn tijdelijke nummer en ik heb mijn simkaart geactiveerd. So far so good.
Maar ik wil ontzettend graag nummerbehoud. Dit is echter afgewezen, omdat mijn vorige provider mijn nummer niet zegt te kennen.
Ik moet nu volgens jullie contact opnemen met mijn vorige provider.

Het ligt alleen iets ingewikkelder. Mijn huidige provider is Delta Mobiel. Delta Mobiel stopt per 1 september, vandaar dat ik snel wilde overstappen.

Deze provider staat echter niet in jullie lijst met providers, dus ik heb de Simyo klantenservice hierover gebeld. Deze hebben aangegeven dat ik KPN/Hi daarom als provider moest aangeven. Delta heeft tot eind deze maand met hen een overeenkomst.
Maar bij KPN kennen ze mijn nummer dus niet.

Ik wil echt enorm graag nummerbehoud. wat moet ik nu doen? Met wie moet ik nu contact opnemen? Met KPN, of met Delta?

Ik hoop op een spoedig antwoord.

PS: ik zie in mijn contract dat ik mijn geboortedatum niet goed heb aangegeven. Ik zit 1 dag mis. Is dat erg?
icon

Beste antwoord door Caspar 5 August 2016, 10:58

Bekijk originele reactie

5 reacties

Of kunnen jullie hierin nog iets doen?
Ik heb jullie klantenservice gebeld en het wordt doorgezet naar de afdeling die over nummerovername gaat. Hopelijk gaat het lukken, want ik heb nogal wat instanties e.d. die mijn huidige nummer hebben, dus het wordt een ingewikkelde toestand als het niet goed komt...
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Sandra69,

Welkom op het forum.

Wat vervelend voor je dat het nummerbehoud niet soepel verloopt. Gelukkig heb je contact met onze klantenservice opgenomen. Onze afdeling nummerbehoud zal ervoor zorgen dat jouw nummer meegenomen wordt. Aangezien het een beetje een rare situatie is bij je huidige provider loopt het dus niet zo soepel, maar het komt helemaal goed.

Je krijgt een e-mail binnen wanneer je nummerbehoud is goedgekeurd. Hou je e-mails dus goed in de gaten! Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Dank voor je reactie. Ik heb net een mail gevonden waarin staat dat het is gelukt. 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Sandra69,

Wat fijn om te horen 😃

Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer