Ik heb een abonnement aangevraagd met nummerbehoud bij Simyo. Ik was daarbij vergeten dat het abonnement waarvan ik het nummer mee wilde nemen op naam van mijn moeder stond. Om die reden is door T-mobile nummerbehoud afgewezen. ik heb bij jullie gevraagd of ik de tenaamstelling kan wijzigen, zodat het nieuwe abonnement van Simyo ook op mijn moeders naam komt te staan (staat nu op mijn naam) omdat mijn abonnement bij T-mobile inmiddels al afgelopen is. Ik kreeg toen het volgende bericht van jullie:
Bij het overzetten van een telefoonnummer, wordt niet gekeken naar de tenaamstelling waar de aansluiting op staat. U kunt elk gewenst telefoonnummer overzetten, mits het telefoonnummer en simkaartnummer correct is. Dit heb ik weer met T-mobile besproken, en zij geven aan dat dit niet klopt, waarna ik weer een bericht van jullie ontving dat ik dan bij T-mobile contractsovername moeten doen. Bij T-mobile zou ik eerst daarvoor mijn abonnement weer moeten activeren om contractovername uit te voeren. Hebben jullie een oplossing voor mij? Kan ik anders het huidige abonnement stopzetten en opnieuw aanvragen op naam van mijn moeder? Ik heb deze nog niet in gebruik genomen.
Beste antwoord door Dries
Bekijk originele reactie