Skip to main content
Vraagje: ik heb een abonnement afgenomen bij Simyo maar krijg voor mijn nummerbehoud de volgende melding:

Telefoonnummer en klantnummer komen niet overeen volgens vorige provider.

Ik weet  zeker dat ik de juiste klantnummer en telefoonnummer heb ingevoerd (die copy paste ik altijd vanuit een inlog bij de vorige provider)



Nu heb ik, na inloggen bij Simyo, opnieuw het klantnummer van mijn huidige provider ingegeven (wederom geknipt en geplakt vanuit de inlog bij mijn oude provider) waardoor de procedure nogmaals gaat lopen, maar ik ben zo bang dat dit een opmaat is voor tramelant.



Kunnen jullie hier morgen even met zorg naar kijken zodat de overgang, met nummerbehoud, soepel verloopt?



Omdat ik zeker ben van juist ingevoerde gegevens ga ik niet te rade bij mijn oude provider.



Hopend op jullie medewerking, Marcel.
Hoi Marcel_T, welkom op ons forum :)



Om de overzichtelijkheid op het forum een klein beetje te bewaren heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Nummerbehoud.



In je gegevens zie ik dat je bij het aanvragen van het nummerbehoud tijdens het plaatsen van je bestelling waarschijnlijk per ongeluk bent vergeten aan te geven dat je oude abonnement zakelijk is.

Je hebt gisteravond al opnieuw nummerbehoud aangevraagd en het klantnummer is nu binnengekomen bij ons.

Nu is het afwachten wat je vorige provider er deze keer van zegt.

Reageer