Skip to main content
Ik heb problemen met de verbinding. Meerdere keren per dag valt mijn verbinding weg, dus kan ik niets met mijn telefoon. Het maakt niet uit of ik thuis ben of op mijn werk...Waar kan dit aan liggen en hoe kan ik het verhelpen.
Hoi youri98, welkom op het Simyo forum :)



Ik ga je hier graag bij helpen. Ik begrijp dat je op verschillende plekken slechte internetverbinding hebt. Wil je in eerste instantie kijken naar je internetinstellingen? Je kunt dit doen via toestelhulp :)



Daarbij heb ik je optie 'Internet op je mobiel - Nederland' een reset gegeven. Zet je hiervoor je telefoon uit en aan? Je simkaart zal zich zo aanmelden met je nieuwe instellingen.



Als de instructies hier boven niet helpen, wil je je simkaart dan in een andere telefoon testen? Op die manier kunnen we kijken of het komt door je simkaart of je telefoon.



Laat je weten of het lukt? 🙂
Ik kan gewoon niet bellen. Mijn kaartje doet dit ook in een ander toestel en het kaartje van een ander werkt wel in mijn toestel. We hebben 5 simyo kaartjes thuis en ik ben de enige die last hiervan heeft. Ik heb geen bereik. Oftewel ik kan nog niet bellen en ik kan ook niet gebeld worden. Dan wordt er gezegd dit nummer is niet bereikbaar. Wifi werkt wel. 3G dan wel dan niet.
Hoi youri98,



Sorry ik haalde niet gelijk uit je bericht dat bellen ook niet mogelijk is. Ik heb een volledige reset uitvoert. Zet je hiervoor je telefoon uit en aan?



Wil je je simkaart ook even verwijderen en na het aanzetten handmatig het KPN netwerk selecteren? 🙂 Wanneer het niet werkt, dan hoor ik graag of je het netwerk wel kan selecteren. Ook of je een bepaalde melding krijgt als je probeert te bellen. En kun je je simkaart testen in een andere telefoon?



Laat je weten wat hier uitkomt?
Goedemorgen



Ik reageer namens mijn zoon. Hij is op introductieweek.

Maar hij kan nog steeds niet bellen. Zijn internet wordt ook steeds slechter. Vannacht had hij om half vijf weer bereik

en dat is niet echt fijn (mild uitgedrukt).

Door het slechte bereik heb ik dus slecht contact met hem. De oplossing die is aangedragen heb ik door geappt, maar of hij dat heeft kunnen uitvoeren

en of hij codes kreeg. Het valt op dit moment niet te doen.

Hij komt vrijdag eind van de dag weer thuis

dus we kunnen dan pas weer verder.

Aangezien tegenwoordig iedereen alles maar appt

en je verwacht dat je telefoon werkt

brengt dit gewoon heel veel overlast.

Mensen die bericht van hem verwachten (werk/sport)

kunnen hem nu niet bereiken

en helaas heeft dat dan ook zijn consequenties

Dat komt er allemaal ook nog bij.

Tot zover

Ik zal vrijdag pas horen wat hij heeft kunnen doen en wat hij zag

en dan kan ik pas contacten, helaas...



Met vriendelijke groet

Brenda Ammerlaan
Hoi Brenda,



De situatie is ook erg vervelend. Dat zal ik zeker niet ontkennen. Vooral omdat hij zoveel verantwoordelijkheden heeft wat betreft werk en sport. We gaan uiteraard ons uiterste best doen om de problemen te verhelpen. Als jullie ons morgen laten weten of de testen en de reset wat uitgehaald hebben, dan kunnen we verder kijken. Sorry dat jullie zoveel ongemak hieraan hebben. Ik zie jullie bericht graag tegemoet.



Groetjes,

Angela
Ondertussen een nieuw kaartje ontvangen

en tot op heden gaat alles gaat en lijken de problemen te zijn verholpen. Soms in school slecht bereik,

maar dat zal waarschijnlijk liggen aan de omgeving .
Hoi youri98,



Wat super om te horen dat je nieuwe simkaart naar behoren werkt! Ik zal het doorgeven aan de collega die je per e-mail hebt gesproken. Het bereik in scholen kan minder zijn vanwege de bouw en inderdaad; locatie 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer