Skip to main content
Mijn abonnement loopt bij Simyo nog tot januari, echter is mijn telefoon kapot en wil ik een nieuwe aanschaffen met abonnement. Ik vind het niet erg om mijn bundels naar het laagste om te zetten en nog een paar maanden 4 euro te moeten betalen. Maar is het wel mogelijk dat mijn nummer nu al wordt omgezet?
Je wilt dus weg bij Simyo? Jammer, jammer, jammer.....



Wat jij wilt is zeker mogelijk, maar dan zul je de resterende looptijd, tot januari?, moeten afkopen.

Een moderator zal dit oppakken en verder met je opnemen.
Hoe duur wordt dat ongeveer? En wat is een moderator
Moderator: https://nl.wikipedia.org/wiki/Moderator_(algemeen)



Een moderator op dit forum is iemand die bij Simyo werkzaam is en problemen kan oppakken. De Simyo moderators zijn ook op dit forum actief en reageren in de regel binnen een dag via een reactie op dit forum of soms via een pm (personal message = persoonlijk bericht) of een e-mail.



De afkoopsom is in de regel het maandbedrag maal het aantal resterende maanden.
Okee dat hoor ik vanzelf wel dan, bedankt in ieder geval!
Hoi Moniekvs15,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat jammer om te lezen dat je hebt besloten over te stappen 😞 Dat je jouw 06-nummer wilt bewaren kan ik me goed voorstellen.



Het klopt dat je jouw nummer nu al zou kunnen overnemen. Hiervoor zal je het contract inderdaad moeten afkopen tot aan de einddatum. Ik kan je helaas geen exact bedrag geven. Je kunt rekening houden met jouw maandelijkse kosten keer het aantal maanden dat jouw contract nog loopt. Als je het precieze bedrag wilt weten, kan ik jouw vraag doorzetten naar onze Backoffice. Zij zullen dit dan met jou bespreken. Laat je mij weten of je dit wilt?



Als je jouw contract laat doorlopen tot januari op de laagste bundels, kun je jouw nummer nog niet meenemen. Dit kan dan vanaf januari pas. Als je hier nog vragen over hebt, laat je het dan weten?



@RicoK, bedankt voor je aanvulling :)



Groetjes,

Angela
Ja graag, ben benieuwd hoeveel het gaat kosten! Bedankt voor de reactie.
Ja graag, ben benieuwd hoeveel het gaat kosten! Bedankt voor de reactie.

Je krijgt deze week een mailtje met daarin een afkoop voorstel, moniekvs15

Reageer