Hoe vraag ik opnieuw nummerbehoud aan in mijn simyo
Hoe vraag ik opnieuw nummerbehoud aan in mijn simyo
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik heb wat meer informatie van jou nodig om hier een duidelijk antwoord op te geven.
Het kan zijn dat je vergeten bent om door te geven dat je gebruik wil maken van nummerbehoud. Als jij de simkaart activeert worden de bundels direct geactiveerd, waardoor je twee actieve aansluitingen hebt (bij de oude provider en bij Simyo). Als je alsnog nummerbehoud wil, kan dit dus het beste aangevraagd worden vóórdat de simkaart wordt geactiveerd.
Mocht de simkaart nog niet geactiveerd zijn:
Dan kun je zelf nummerbehoud aanvragen via Mijn Simyo (wij kunnen dit niet doen voor de klant. Wij kunnen enkel ingediende verzoeken aanpassen). Om alsnog nummerbehoud aan te vragen dien je de volgende stappen even uit te voeren:
De simkaart is wel geactiveerd
Dat betekent dat de bundels al geactiveerd zijn. In dit geval kan je alsnog nummerbehoud aanvragen via Mijn Simyo → Instellingen → Simkaart → Nummerbehoud aanvragen (kan niet in de mijn Simyo app).
Belangrijk om te weten
Groetjes,
Nihad
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.