.

Beantwoord

Mijn bereikbaarheid valt steeds weg. Wat nu?

  • 26 February 2017
  • 30 reacties
  • 1466 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tessa112,

Jammer om te zien dat je hiervoor hebt gekozen. Echter kan ik het wel ontzettend goed begrijpen 😞 Ik hoop dat je deze problemen bij je nieuwe provider niet ervaart. Wie weet zien we je nog eens terug als je een andere telefoon hebt, of als KPN deze problemen met Apple kan oplossen. Het spijt me dat wij geen invloed konden uitoefenen hierop. Het ligt helaas buiten onze macht. Mocht je onze hulp nog ergens voor nodig hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Sinds een aantal maanden heb ik dezelfde problemen met mijn iphone 5; zeer regelmatig valt tijdens telefoongesprekken de service weg en wordt de verbinding verbroken. Ik vind dit ontzettend vervelend omdat ik regelmatig telefonische afspraken heb met artsen waar ik soms weken op heb moeten wachten en die ik niet even terug kan bellen. Ook gebruik ik mijn telefoon zakelijk.
Ik zou heel graag willen weten of dit probleem bij Simyo/KPN bekend is en vooral of er iets aan gedaan kan worden. Ik heb afgelopen week nog mijn abonnement verlengd, maar lees nu dat dit een bekend probleem is. :-(
Een dergelijke kruistest is niet mogelijk omdat de verbinding alleen wegvalt bij gesprekken. Telefoon heb ik natuurlijk ook al eens uit en aangezet. Hebben jullie nog een idee?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi L.Bos,

Wat vervelend om te zien dat jij nu ook last hebt van deze problemen! Ik zie dat jij je vraag ook hebt gesteld via dit topic. Om het overzicht te bewaren, is het niet helemaal de bedoeling om je vraag dubbel te stellen op het forum. Om die reden zullen wij zo snel mogelijk reageren in jouw eigen topic 🙂 De conversatie komt dan mooi in 1 overzicht te staan.

Groetjes,
Angela
Graag, om eerlijk te zijn vond ik het een beetje lang duren. Vandaar.
Reputatie 7
Badge +10
Dat snap ik! Door drukte en de vakantieperiode reageren we later dan verwacht. Sorry hiervoor 😞 We doen ons best om iedereen alsnog zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. 1 van de moderators zal jouw topic zo snel mogelijk oppakken :D

Groetjes,
Angela

Reageer