Skip to main content
Hoi! Helaas valt het bereik op mijn telefoon vaak weg. Mijn sim only loopt nog ongeveer 6 maanden. Is het mogelijk om het abo vroegtijdig stop te zetten? Ik ben voor de rest heel erg tevreden, maar bereik vind ik gewoon erg belangrijk daar ik op een basisschool werk en in geval van nood altijd iemand moet kunnen bellen.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes 🙂
Is dit altijd zo geweest of sinds kort? Is het op 1 of meerdere locaties?



Hier kun je kijken hoe het met het bereik bij o.a. je werk aan de aan hand van de postcode.



http://www.coveragechecker.nl/



Probeer ook eens je Simkaart voor ong. 15 minuten te halen om deze daarna weer terug te plaatsen. Dit kan misschien al een oplossing zijn, er word dan namelijk opnieuw verbinding met het netwerk gemaakt.
bedankt voor je antwoord. ik heb dit probleem al van begin af aan en heb destijds meteen met de klantenservice gebeld. Heb al een aantal keer de sim er voor 15min uitgehaald, maar helaas helpt dit niet.

Nogmaals, ik ben erg tevreden met jullie service e.d. maar bereik is gewoon echt belangrijk.
Hoi elnora88, welkom op ons forum!



Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Bellen.



Wat jammer dat de dekking op je werk tegen lijkt te vallen 😞

In je gegevens kan ik terugzien dat begin dit jaar je simkaart een keer opnieuw is aangemeld vanaf onze kant. Ik jan nu enkel de postcode van je huisadres nakijken, maar daar zie ik geen problemen met de dekking.

En dat terwijl het zo dicht bij de grens nog wel eens iets moeilijker kan zijn qua dekking.



Het is belangrijk om te weten of je dit ervaart op 2G of op 3G. Misschien kun je je telefoon vastzetten op één van die twee zodat je dan wél goed bereik hebt?

Hoe de dekking op je werk is kan ik nu niet nakijken, daarvoor zou je die postcode en huisnummer even moeten geven. Dan kan ik nagaan of er misschien verbetering aal zit te komen, of dat we iets anders voor je kunnen betekenen.



Laat je me het nog even weten?





Raytje, dank je voor het meedenken!
Sorry voor mijn late reactie, had geen melding dat er een nieuw bericht was 😞 de postcode op mn werk is 6445 EE. Een netwerk vastzetten lukt helaas niet, ik heb het meerdere malen geprobeerd. Het netwerk valt uit het niets telkens weg en moet iedere keer handmatig weer gezocht& ingesteld worden. Mijn telefoon doet dit helaas niet automatisch (Blackberry) ik kan de telefoon ook niet elke keer opnieuw aan en uitzetten, zeker niet als er echt nood aan de man is..
Ik heb de postcode van je werk eens op http://www.coveragechecker.nl/ ingevoerd en zie enkele witte plekken (geen bereik). Vooral in de buurt van het natuurgebied waar jouw werk erg dicht tegen aan zit. Als ik het goed zie moet je op 2G wel bereik hebben, je bent dan in ieder geval telefonisch / per sms bereikbaar.



Wat je ook kan proberen is je simkaart in een ander toestel doen en kijken hoe het dan zit. Zo kun je bijvoorbeeld ook uitsluiten dat je eigen telefoon misschien de boosdoener is.
In een andere telefoon de sim stoppen heb ik ook al geprobeerd, helaas heb ik daarbij ook hetzelfde probleem. Er staat dan in beeld: alleen noodoproepen
Dan vermoed ik dat het puur aan het bereik in de omgeving ligt. Maar een moderator kan aan de hand van de postcode meer zien en doen dan ik. Zal wel maandag worden aangezien het nu weekend is.
Hoi elnora88,



Wat vervelend dat je slecht bereik ervaart op je werk.

Ik zie inderdaad dat er op je werklocatie gaten zijn in de dekking.



Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je het privébericht beantwoorden?

Zo hoop ik dat we het snel op kunnen lossen:D



@Raytje, super bedankt voor je hulp!
Graag gedaan, zoals altijd 🙂

Reageer