Skip to main content
Ik heb een factuur op dat moment niet kunnen betalen, na de 3e herinnering hebben ze mijn aansluiting geblokkeerd.

inmiddels zijn alle rekeningen betaald en in de simyo app staat ook : betaald.

ik kan nu nog steeds niet bellen, hoe hef ik deze blokkering op?????
Hoi Tamara1992, welkom op het Simyo forum!



Wat vervelend dat je nog niet hebt kunnen bellen...

Volgens onze gegevens is je aansluiting op 30 juni alweer gedeblokkeerd en zou je moeten kunnen bellen 😕

Ik heb nu je simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk, als jij je telefoon opnieuw kunt opstarten moet het gewoon weer werken allemaal.



Kun je laten weten wanneer het wel/niet werkt?
Hoi,

Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart en via mijn whatsapp een contact proberen te bellen.

er komt in beeld te staan: mobiel netwerk niet beschikbaar.

wat betekent dat ? en hoe moet ik dit oplossen? ik kan nu helemaal niet bellen en gebeld namelijk.



groeten Tamara
Hoi Tamara1992,



Wat vreemd! Je simkaart is helemaal actief en zou wel een verbinding moeten kunnen maken 😞! Zou je eens handmatig naar het KPN netwerk willen zoeken? Ik denk dat je telefoon dit niet automatisch doet en een beetje hulp nodig heeft. Mocht je niet weten hoe dit moet, kun je hier altijd het merk en type van je telefoon doorgeven! Ik zal dan meteen voor je uitzoeken hoe je dit doet 🙂



Wil je me laten weten of het je is gelukt?
Hoi,

Ik zou niet weten hoe je dat doet.

moet je dan naar insellingen en dan bij je netwerk verbinding ofzoiets?

Ik heb een samsung galaxy S 2.



Tamara
Hoi Tamara1992,



Gelukkig heb je een Galaxy S2, dat toestel ken ik als mijn broekzak! Je gaat dan naar instellingen -> draadloos en netwerken -> mobiele netwerken -> netwerk operators. Als je daarop drukt, zoekt hij automatisch naar het KPN netwerk. Hier staan ook 2 keuzes, handmatig of automatisch selecteren, uiteraard kies je hier dan Automatische selectie.



Wil je me laten weten of dit geholpen heeft?
Het is gelukt! Ik kan weer bellen en gebeld worden.

Had ook te maken met me simkaart volgens mij, want stond zo'n tekentje bovenaan naaast mijn wifi teken.

Die is nu ook weg!



Super bedankt!
Hey Tamara1992,



Dank je voor je terugkoppeling! Gelukkig werkt alles weer :D

Dat tekentje betekent trouwens dat je telefoon de simkaart op dat moment niet herkent. Simkaartje er even opnieuw indoen wil dan weleens helpen.

Reageer