Skip to main content

.

Hallo Simyo

Sinds gisteren 5 juli zal mijn vorige Simyo pre-paid nummer actief zijn als abonnement, maar dit is niet het geval. Vandaag hebben we de nieuwe simkaart geplaatst met het tijdelijke nummer en we hadden verwacht dat de overstap naar het nieuwe nummer al mogelijk zou zijn als abonnement. Dat was niet het geval. Daarna hebben we nog steeds de oude simkaart geplaatst en deze is nog steeds actief maar prepaid als voorheen. Er is niemand bereikbaar via telefoon of chat voor ondersteuning.

Als ik probeer via mij nieuwe SIM te bellen, hoor ik dat "Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld".
Hoe kan ik dit oplossen aub?
Met vriendelijke groeten
Alex

Hoi @Alex B,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hierover informeert. Ik zie dat je inmiddels al wordt geholpen door mijn collega. Het lijkt mij handig om dit via één kanaal te houden om verwarring te voorkomen. Graag hoor ik wel van je of je probleem inmiddels is opgelost 😊. Laat je mij dat nog even weten?

Groetjes,
Seren

Hallo Seren

Over het geheel genomen kan ik zeggen dat het probleem pas vandaag is opgelost. Er zijn een aantal zaken inmiddels afgehandeld, maar op het moment dat u uw reactie heeft verzonden, was het probleem nog niet opgelost.

Met vriendelijke groeten

Alex

PS

Het was nooit mijn bedoeling om iemand te irriteren door Simyo via meerdere kanalen te proberen te bereiken, aangezien de reactie via bijvoorbeeld Whatsapp al een aantal dagen volledig uitbleef.

Hoi @Alex B,

Bedankt voor je reactie. Wat fijn om te horen dat het inmiddels opgelost is!

Mijn collega @Seren bedoelde absoluut niet dat je ons irriteert door contact op te nemen via meerdere kanalen. Wij begrijpen uiteraard dat je zo snel mogelijk geholpen wilt worden en wij helpen je hier ook graag mee! Maar als wij zien dat er al contact loopt via een ander kanaal dan kan dit het beste afgehandeld worden via het desbetreffende kanaal waar het contact al loopt. Wij zijn in ieder geval blij om te horen dat het probleem opgelost is en dat je simkaart weer werkend is. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer