waarom en hoe kan dit zsm ongedaan gemaakt worden???
Bladzijde 1 / 1
Heb je hoogverbruik?
ja, kennelijk. terwijl ik dacht altijd via Wifi te internetten.
maar nieuwe maand is toch ingegaan?
klantenservice is ook alleen bereikbaar
tijdens werkdagen...
maar nieuwe maand is toch ingegaan?
klantenservice is ook alleen bereikbaar
tijdens werkdagen...
Kijk hier even: http://www.simyo.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/sim-only/verbruik_en_hoogverbruik
Welkom op het forum Juul,
Je aansluiting was inderdaad geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat de aansluiting weer is geactiveerd. Het is mogelijk dat je toestel overschakelt naar de mobiele dataverbinding van je nieuwe provider wanneer je wifi signaal weg valt. In dit topic kun je terug vinden hoe dit mogelijk is. Ook vind je in dat topic informatie over hoe je veel mb's met je toestel verbruikt.
Bedankt voor het goede antwoord Martijn.
Groetjes,
Alex
Je aansluiting was inderdaad geblokkeerd wegens hoogverbruik. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de klantenservice en dat de aansluiting weer is geactiveerd. Het is mogelijk dat je toestel overschakelt naar de mobiele dataverbinding van je nieuwe provider wanneer je wifi signaal weg valt. In dit topic kun je terug vinden hoe dit mogelijk is. Ook vind je in dat topic informatie over hoe je veel mb's met je toestel verbruikt.
Bedankt voor het goede antwoord Martijn.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.