bij bellen krijg ik te horen dat het nummer geblokkeerd is vanwege "administratieve redenen". Alle facturen zijn betaald en in Mijn Simyo kan ik verder geen aanwijzingen vinden dat er iets mis is.
Wat moet ik doen?
Welkom op het forum simjob,
Volgens onze gegevens ben je afgesloten wegens hoogverbruik. Wanneer je binnen 24 uur voor meer dan 75 euro aan verbruikskosten gegenereerd wordt je aansluiting geblokkeerd. Volgens onze gegevens zijn de verbruikskosten veroorzaakt door internet verbruik. Om weer aangesloten te worden moet je een vooruit betaling doen. Je kunt mij een privé bericht sturen voor meer instructies of contact opnemen met de klantenservice.
Groetjes,
Alex
Volgens onze gegevens ben je afgesloten wegens hoogverbruik. Wanneer je binnen 24 uur voor meer dan 75 euro aan verbruikskosten gegenereerd wordt je aansluiting geblokkeerd. Volgens onze gegevens zijn de verbruikskosten veroorzaakt door internet verbruik. Om weer aangesloten te worden moet je een vooruit betaling doen. Je kunt mij een privé bericht sturen voor meer instructies of contact opnemen met de klantenservice.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.