Hoi,
Ik heb gister mijn microsim geactiveerd, maar kan nog steeds niet bellen: ("Je aansluiting is door administrative redenen buiten gebruik gesteld"). Ik kan wel gesprekken ontvangen. Kunnen jullie mij zo snel mogelijk helpen, want ik moet echter kunnen bellen???
Met vriendelijke groet,
Hussain
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum Hussain,
Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice. Ze hebben de simkaart voor je hersteld op het netwerk. Ik zie ook dat je inmiddels gebruik kunt maken van je aansluiting. Klopt het dat alles naar behoren werkt?
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je vandaag contact hebt gehad met de klantenservice. Ze hebben de simkaart voor je hersteld op het netwerk. Ik zie ook dat je inmiddels gebruik kunt maken van je aansluiting. Klopt het dat alles naar behoren werkt?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.