Skip to main content
Hallo,



ik heb als een lange tijd last dat mijn microfoon het met bellen niet doet. Terwijl hij het wel gewoon doet tijdens het filmen van dingen. Op whatsapp doet de microfoon het ook niet. Maar als ik handsfree bel, dan doet de microfoon het wel weer. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Hoi L. Bakhuis,



Wat onhandig dat je microfoon het niet meer lijkt te doen! Als ik het zo hoor, lijkt het op een systeemfoutje. Deze zijn vaak alleen op te lossen door je telefoon te backuppen en daarna de telefoon terug te zetten naar Fabrieksinstellingen. Ook kan dit opgelost worden als er een update beschikbaar is voor je telefoon. Heb je dat al gecheckt 🙂?



Groetjes, Tiury
Bedankt voor je reactie! Heb het geprobeerd maar helaas is het niet gelukt 😞
Hoi L. Bakhuis,



Jammer dat het hiermee niet is gelukt. Ik raad je aan contact op te nemen met de telefoonleverancier. Of je kan naar een telefoonwinkel gaan. Zij weten veel meer af van je telefoon en kunnen je hier nog beter in adviseren :)



Wil je ons laten weten wat ze zeggen?
Ik ga binnenkort naar een telefoonwinkel 🙂 ik zal laten weten wat ze hebben gezegd 😉
Hoi L. Bakhuis 🙂,



Alvast bedankt voor je reactie! Als wij nog iets voor je kunnen doen, horen we dat natuurlijk ook graag 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer