Skip to main content
Hallo,

Ik krijg geen telefoontjes door. Heb net ook zelf getest door vanaf een vast toestel mijn mobiel te bellen. Mobiel gaat niet over en krijg meteen het bericht dat de telefoon in gesprek is. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen? 
ik heb het al gevonden, mijn niet storen functie stond aan. 
Hallo,

Ik krijg geen telefoontjes door. Heb net ook zelf getest door vanaf een vast toestel mijn mobiel te bellen. Mobiel gaat niet over en krijg meteen het bericht dat de telefoon in gesprek is. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen?
En het ligt bij niet aan de functie niet storen
Hallo,

Ik krijg geen telefoontjes door. Heb net ook zelf getest door vanaf een vast toestel mijn mobiel te bellen. Mobiel gaat niet over en krijg meteen het bericht dat de telefoon in gesprek is. Hoe kan dit en wat kan ik eraan doen?




Werkt de oplossing van nadine1984 hierboven niet, of is er iets anders aan de hand?



OK ik zie net dat het daar niet aan ligt.
Deze oplossing werkt niet en wat er aan de hand is, geen idee
Gevonden

Telefoon uit en daarna aangezet
Ik moet dan meteen hier aan denken :D :

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8
Hoi nadine1984, welkom op het forum van Simyo!



Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Bellen. Op deze manier kunnen andere forumgebruikers je topic sneller vinden :)



Heel fijn dat je al de oplossing hebt gevonden 😃 Soms is het inderdaad handig de instellingen van je toestel na te gaan.



Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden.
Ciska1965, welkom op het Simyo forum :)



Super dat je weer gebeld kan worden. Je toestel even uit- en aanzetten kan goed werken 😮 We zien je graag terug op het forum.



@Scotsman; bedankt voor het meedenken!
Hoi Daxy,



Het blijft een leuk filmpje 😛

Reageer