Skip to main content

.

Hallo,



de laatste weken word ik uitsluitend op werkdagen 1 of 2 x per dag gebeld.

Telefoon gaat over en voordat ik kan opnemen stop het bellen weer.

Weet dus niet wie mij steeds lastig valt.



Moet voor Simyo volgens mij wel na te gaan zijn wie daar achter zit.



Hoor graag.
Hallo plubon.



Heb je een smartphone?

Dan zou je bijvoorbeeld een call blocker kunnen istalleren.



Groet,

Friesian
Hoi plubon,



Welkom op het forum :)



Telefonische overlast is erg vervelend 😞 Om je goed te helpen vragen wij of je 10 x het gesprek wil aannemen. Je hoeft verder niets te zeggen, maar het is belangrijk dat er een verbinding is tussen jouw telefoon en de persoon die belt. Als je dan 10 x een datum en tijdstip noteert, kunnen wij met zekerheid deze persoon achterhalen. We zullen die persoon dan benaderen en vriendelijk doch dringend verzoeken om te stoppen. Blijft het dan aanhouden, volgen andere maatregelen.



Als je de datums en tijdstippen hebt verzameld, kun je die mailen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]. Dit wordt dan door ons in behandeling genomen.



Wat je ook kan doen is wat Friesian zegt een 'call blocker' installeren. Ik weet alleen niet of dat ook bij anonieme nummers werkt...?



We horen graag van je!

Reageer