.

Beantwoord

Mensen kunnen mij niet bereiken, ik ontvang de oproep niet. Wat nu?

  • 8 June 2016
  • 3 reacties
  • 680 Bekeken

Ik heb al langere tijd last van het feit dat mensen bij niet kunnen bereiken. Zij krijgen te horen dat ik in gesprek ben. Ik krijg geen oproep maar uren later een sms met je hebt x aantal gemiste oproepen.
Ik heb hier op het forum gelezen en de tips gedaan die er staan. De niet storen stand stond niet aan op mijn telefoon.
##002# geprobeerd dit maakt geen verschil.
Het gebeurd nu dagelijks dat mensen mij niet kunnen bereiken.
Ik heb dan altijd meer dan de helft batterij (ik laad hem paar keer per dag op).
Verschillende personen hebben problemen mij te bereiken.
Mijn partner heeft ook Simyo en we hebben de telefoon omgeruild en mijn sim in zijn telefoon gedaan. Het blijft hetzelfde.

Kunnen jullie me helpen??
icon

Beste antwoord door Caspar 9 June 2016, 12:18

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Wendyvk,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je onbereikbaar bent en hier langere tijd last van hebt. Goed dat je opzoek bent gegaan naar een oplossing en op het forum hebt rondgekeken. Je zegt dat je de simkaart hebt omgewisseld met die van je partner. Goed van je dat je dit hebt geprobeerd. Je zegt dat het hetzelfde blijft, maar hoe bedoel je dat precies? Blijft het probleem dan in jouw toestel of bij jouw simkaart?

Ik heb in ieder geval jouw simkaart opnieuw aangemeld op het netwerk, hiervoor zou je wel jouw toestel voor 5 minuten uit moeten schakelen.

Laat je me weten of het heeft geholpen?

Groetjes,
Caspar
Hoi Caspar,
Ik heb mijn toestel uitgezet minimaal kwartier en daarna opnieuw aangezet.
Het probleem leek verholpen, het ging een paar dagen goed maar gisteren en vandaag zijn er weer mensen die mij niet kunnen bereiken. Ik zie geen gemiste oproep maar heb wel een voicemailbericht van diegene.
Toen ik zojuist de voicemail wilde bellen zag ik ook een paar keer de melding ''niet aangemeld bij netwerk'' staan.
Terugkomend op jouw vraag ik heb hetzelfde probleem dat ik niet bereikbaar ben ook in een ander toestel.
Wat kunnen we hier aan doen?
Groetjes Wendy
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Wendyvk,

Jammer dat het toch niet helemaal goed heeft geholpen :(

Ik ga je een nieuwe simkaart opsturen. Dan kunnen we kijken of dat het probleem oplost. Je zult de simkaart hopelijk dit weekend al binnen hebben.

Laat je me weten of dit het probleem heeft verholpen?

Groetjes,
Caspar

Reageer