.

Beantwoord

Melding 'Niet aangemeld bij netwerk', hoe kan ik weer bellen?

  • 9 October 2015
  • 3 reacties
  • 4582 Bekeken

Ik heb een Samsung Galaxy 2. Ik krijg een melding: Niet aangemeld bij netwerk> Ik kan niet meer bellen.
icon

Beste antwoord door franswon 9 October 2015, 21:38

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Henk Bos,

Welkom op het forum van Simyo.

Heb je jouw toestel al een reset gegeven (accu en simkaart verwijderen, even wachten, terugplaatsen en weer opstarten)?
Als dit niet helpt kijk dan eens bij je instellingen om verbinding met het juiste netwerk te maken (KPN)
Als dit alles niet helpt probeer jouw simkaart eens in een ander toestel (simlockvrij!)
Als de kaart het daar wel doet ligt de oorzaak waarschijnlijk bij je toestel, doet de kaart het daar ook niet dan is de simkaart waarschijnlijk defect.
In het laatste geval kan je via deze website - Mijn Simyo - een vervangende simkaart bestellen.
Frans, ik heb de kaart en de accu eruit gehaald en weer terug geplaatst. En probleem is over. Hartelijk dank.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Henk Bos, welkom op het Simyo forum!

Je topic heb ik voor de overzichtelijkheid verplaatst naar het subforum Bellen & netwerk.

Top dat franswon je zo goed heeft geholpen 😃 Dankjewel voor je hulp franswon!
Bedankt dat je de oplossing met ons deelt. Zo help je ook anderen die een soortgelijk probleem hebben.

Hopelijk tot ziens op het forum 🙂

Reageer