Ik heb vandaag mijn nieuwe sim kaart gekregen. En heb hem geactiveerd zoals aangegeven stond en heb dat bevestigd gekregen maar als ik probeer te bellen dan krijg ik te horen dit nummer is buiten gebruik wegen administratieve redenen
Graag hulp.
Bladzijde 1 / 1
Graag hulp.
Hoi Dylan078,
Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je simkaart volledig actief is en dat er gebruik is gemaakt van de aansluiting. Is het probleem hiermee verholpen?
Ik heb precies hetzelfde. Sinds gisteren
Welkom op het forum Hilletje,
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. De aansluiting werkte niet omdat de simkaart was geactiveerd op de dag dat je telefoonnummer werd over gezet. We raden daarom altijd aan de simkaart te activeren voordat het telefoonnummer is over gezet. Kan je even laten weten of het inmiddels werkt?
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. De aansluiting werkte niet omdat de simkaart was geactiveerd op de dag dat je telefoonnummer werd over gezet. We raden daarom altijd aan de simkaart te activeren voordat het telefoonnummer is over gezet. Kan je even laten weten of het inmiddels werkt?
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.