Hallo,
Ik heb van de week bij jullie een abonnement afgesloten met nummerbehoud.
Nu kreeg ik een bericht dat het afgewezen was, maar dat is een fout van hollands nieuwe omdat ik per direct daar weg zou kunnen was mij beloofd.
Ik wil zsm dat het abonnement in gaat en een nieuw verzoek indienen, maar vanuit het systeem bij jullie kan dat pas per 24 november en zo lang wil ik niet wachten aangezien ik bij hun volop problemen heb met mijn bereik e.d bij hun en per direct weg kan, dus graag meteen contact opnemen met hun zodat mijn nummer overgezet kan worden.
mvg,
Wilma
Bladzijde 1 / 1
Hoi wilmavaneijk, welkom op het Simyo forum!
In je gegevens zie ik dat je deze vraag ook al via onze Facebookpagina hebt gesteld.
Tiury heeft afgelopen vrijdag alweer opnieuw nummerbehoud voor je aangevraagd. Hopen dat het nu wel goedgekeurd wordt!
In je gegevens zie ik dat je deze vraag ook al via onze Facebookpagina hebt gesteld.
Tiury heeft afgelopen vrijdag alweer opnieuw nummerbehoud voor je aangevraagd. Hopen dat het nu wel goedgekeurd wordt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.