Ik heb in februari een maandabonnenment aangevraagd bij jullie.
Deze is in maart ingegaan.
Er zou via automatische incasso elke maand, het abonnement bedrag van mijn reking worden gehaald.
Nu is het april, en kan ineens niet meer op internet en bellen.
Nu blijkt dus dat er helemaal niks van mijn rekening is gehaalt, terwijl ik dat wel had aangegeven.
Hoe zit dit? Wat kan ik er aan doen dat ik wel weer kan bellen en internetten? Hoe lang gaat dit duren?
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum leo123,
Het moment van incasseren heeft bij jou nog niet plaatsgevonden. Jouw eerste factuur zal aan het eind van deze maand geïncasseerd worden. Volgens ons systeem is je aansluiting gewoon actief en zou je gewoon gebruik moeten kunnen maken van je aansluiting. Daarom ben ik benieuwd naar de melding die je krijgt wanneer je probeert te bellen. Ik zie bijvoorbeeld wel dat je gebruik maakt van internet de afgelopen dagen.
Om je vraag dus goed te kunnen beantwoorden, heb ik dus wat meer informatie nodig.
Groetjes,
Alex
Het moment van incasseren heeft bij jou nog niet plaatsgevonden. Jouw eerste factuur zal aan het eind van deze maand geïncasseerd worden. Volgens ons systeem is je aansluiting gewoon actief en zou je gewoon gebruik moeten kunnen maken van je aansluiting. Daarom ben ik benieuwd naar de melding die je krijgt wanneer je probeert te bellen. Ik zie bijvoorbeeld wel dat je gebruik maakt van internet de afgelopen dagen.
Om je vraag dus goed te kunnen beantwoorden, heb ik dus wat meer informatie nodig.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.