.

Vraag

Maand na overzetten nog steeds niet te bellen, wat nu?

  • 24 February 2023
  • 3 reacties
  • 31 Bekeken

Badge

Hallo! Ik ben eind januari geswitcht van KPN naar Simyo met nummerbehoud.

 

Toen duurde het al een aantal dagen voordat het internet op mijn nieuwe simkaart werkte, maar bellen lukte toen nog steeds niet. Meermaals contact gehad via Whatsapp maar er wordt me telkens gezegd dat men ermee bezig is en dat het snel opgelost zou worden. Ondertussen kan ik al bijna een maand niet gebeld worden! Hopelijk heb ik via dit kanaal meer succes met het verhelpen van mijn probleem..

 

Groetjes, Jan


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @janhoo,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je na een maand nog steeds niet kan bellen! 

Ik zie inderdaad dat je via Whatsapp contact hebt gehad met mijn collega die dit probleem door heeft gezet naar de technische dienst. Ik heb zojuist te horen gekregen dat je vanaf vandaag zou moeten kunnen bellen. Zou je het ons nog even kunnen laten weten of het bellen daadwerkelijk lukt? 

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Het werkt nu inderdaad weer, super fijn! Beetje een longshot, maar weet u toevallig ook of er een manier is om te achterhalen wie mij in de afgelopen maand heeft geprobeerd te bellen?..

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @janhoo,

Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat het bellen nu werkt! 😊

Ik durf je niet te zeggen of je nog kan achterhalen wie je de afgelopen tijd heeft gebeld.. Wij hebben zelf alleen inzicht op uitgaande gesprekken. Het enige wat ik me kan bedenken is dat je misschien via je sms-berichten kan zien van wie je een gemiste oproep hebt gehad. Verder is er vermoedelijk geen mogelijkheid om hierachter te komen. 

Groetjes,
Roeqajja

Reageer