Hoi @janhoo,
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je na een maand nog steeds niet kan bellen!
Ik zie inderdaad dat je via Whatsapp contact hebt gehad met mijn collega die dit probleem door heeft gezet naar de technische dienst. Ik heb zojuist te horen gekregen dat je vanaf vandaag zou moeten kunnen bellen. Zou je het ons nog even kunnen laten weten of het bellen daadwerkelijk lukt?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Roeqajja
Het werkt nu inderdaad weer, super fijn! Beetje een longshot, maar weet u toevallig ook of er een manier is om te achterhalen wie mij in de afgelopen maand heeft geprobeerd te bellen?..
Hoi @janhoo,
Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat het bellen nu werkt!
Ik durf je niet te zeggen of je nog kan achterhalen wie je de afgelopen tijd heeft gebeld.. Wij hebben zelf alleen inzicht op uitgaande gesprekken. Het enige wat ik me kan bedenken is dat je misschien via je sms-berichten kan zien van wie je een gemiste oproep hebt gehad. Verder is er vermoedelijk geen mogelijkheid om hierachter te komen.
Groetjes,
Roeqajja