Skip to main content
hallo,



Ik heb voor mijn dochter de overstap gemaakt van simyo prepaid naar sim only abonnement. Nu zie ik dat ik een nieuwe sim kaart krijg en ook 15 euro moet betalen , terwijl ik wel ingelogd was en aangegeven heb dat de sim kaart van simyo was, Kunnen jullie dat nu echt niet een beetje duidelijker maken hoe dat dan wel moet. na een mail naar klanten service heb ik ook niets ontvangen. Weet nu ook niet meer hoe het verder moet
Bonneke1 dat is inderdaad vervelend.

Morgenochtend is er weer een moderator op het forum aanwezig, dus nog even geduld.
Dat je 15 Euro moet betalen na van Simyo prepaid naar Simyo sim only overgestapt te zijn, klopt inderdaad niet (meer).
hallo,



Ik heb voor mijn dochter de overstap gemaakt van simyo prepaid naar sim only abonnement. Nu zie ik dat ik een nieuwe sim kaart krijg en ook 15 euro moet betalen , terwijl ik wel ingelogd was en aangegeven heb dat de sim kaart van simyo was, Kunnen jullie dat nu echt niet een beetje duidelijker maken hoe dat dan wel moet. na een mail naar klanten service heb ik ook niets ontvangen. Weet nu ook niet meer hoe het verder moet
Dat je 15 Euro moet betalen na van Simyo prepaid naar Simyo sim only overgestapt te zijn, klopt inderdaad niet (meer).



Hoi bonneke1,



Jij hebt nog een voormalig LowCall aansluiting, dus dan gaat de overstap inderdaad iets anders. Dan heb je een nieuwe simkaart nodig. Hoe je dit in orde maakt, vind je hier heel duidelijk uitgelegd.

Jij hebt de nieuwe bestelling al geplaatst, maar die is afgewezen zie ik, op het aantal aansluitingen dat je al hebt. Ik heb nu doorgegeven dat het om een overstap gaat, dus die bestelling gaan ze nu voor je goedkeuren. De aansluitkosten ben je ons niet meer verschuldigd, hoor. Mochten ze op je factuur verschijnen, dan stuur je mij even een bericht en dan zorg ik dat ze weer verdwijnen ;)



Is het nu iets duidelijker?



Groetjes,

Charlene
Ik heb de simkaart ontvangen. Als ik die nu al activeer , kan ze dan nog wel bellen met haar oude simkaart, totdat het nieuwe abonnemant ingaat?



Gr nadine
Ik heb de simkaart ontvangen. Als ik die nu al activeer , kan ze dan nog wel bellen met haar oude simkaart, totdat het nieuwe abonnemant ingaat?



Gr nadine




Hoi Bonneke1,



Wanneer je de nieuwe simkaart activeert kan je gebruik blijven maken van je huidige simkaart tot het moment dat je telefoonnummer is overgezet naar het Simyo abonnement.

Reageer