Skip to main content
Vraag

Lijn niet actief, wat nu?

  • May 29, 2025
  • 2 reacties
  • 18 Bekeken

Geachte heer/mevrouw 

Ik ben net overgestapt naar Simyo, maar mijn lijn is niet actief. Wat moet ik doen?

Met vriendelijke groeten, 

Mehmet 

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • May 29, 2025

Beste ​@Esat als je overstapt van een andere provider met nummerbehoud gaat dat in op het moment dat je abo stopt bij je vorige provider.

Van Simyo krijg je in de vorm van een SMS en/of mail dat je nummer actief en en dat je het kunt gebruiken.

Je hebt nu een tijdelijk nummer van Simyo, bel of internet daar NIET mee, want dat kost erg veel geld en valt nog onder geen enkele bundel.

 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • May 30, 2025

Hi ​@Esat,

Bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat je naar Simyo bent overgestapt!

Ik help je hier graag mee verder. Ik zie dat je nummer naar ons is overgezet en dat je simkaart actief is. Krijg je een bepaalde foutmelding te horen als je probeert te bellen?

Ik hoor het graag van je.

Bedankt voor je hulp! ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja