Skip to main content
antwoord

'Lijn bezet' steeds weer bij één persoon, hoe kan dit?

  • July 24, 2024
  • 10 reacties
  • 1337 Bekeken

Één persoon krijgt steeds direct de melding 'Lijn bezet' als deze mij belt. 

Ik heb mijn telefoon al enige tijd uit gezet, de simkaart enige tijd er uit gehaald en de persoon geblokkeerd en na een paar uur weer gedeblokkeerd. De melding verschijnt nog steeds..

Waar kan het nog meer aan liggen?

Ik ben sinds 6 juli bij Simyo en de eerste week geen meldingen gehad dat ik niet bereikbaar zou zijn.

 

Groet,

René

Beste antwoord door Ashley

Hoi @RenéM,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat dit alleen bij 1 specifiek nummer voorkomt.

Ik zal dit doorzetten naar onze netwerkspecialisten. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor je meer. Lukt het wel om te bellen naar dit nummer?

 

Ik hoor het graag.

Groetjes,
Ashley

 

10 reacties

  • auteur
  • Beginner
  • July 24, 2024

Aanvulling : De andere persoon heeft Vodafone prepaid 


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • antwoord
  • July 25, 2024

Hoi @RenéM,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat dit alleen bij 1 specifiek nummer voorkomt.

Ik zal dit doorzetten naar onze netwerkspecialisten. Zodra ik een terugkoppeling heb hoor je meer. Lukt het wel om te bellen naar dit nummer?

 

Ik hoor het graag.

Groetjes,
Ashley

 


  • auteur
  • Beginner
  • July 25, 2024

Ik kan zelf wel bellen naar dat nummer.

Op dat toestel ben ik niet geblokkeerd.


  • auteur
  • Beginner
  • July 25, 2024

Op mijn toestel is niets te zien zodra deze persoon mij belt. Wel verschijnt hiervan na de poging een melding in de recente contacten.


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • July 25, 2024

Hoi @RenéM,

Bedankt voor je reactie. 

Ik heb de informatie doorgezet naar onze netwerkspecialisten. Zodra ik meer weet ontvang je een terugkoppeling.

Groetjes,
Ashley


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • July 26, 2024

Hoi @RenéM,

Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen. 

Er is geen blokkade op het netwerk en een test call met een ander Vodafone nummer werkt wel. Er wordt geadviseerd om de Vodafone klant even anoniem te laten bellen. Als dit niet werkt zal de Vodafone klant onderzoek moeten laten doen bij de eigen provider.

Groetjes,
Ashley


  • auteur
  • Beginner
  • July 26, 2024

Wel vreemd want de afgelopen jaren, toen ik nog bij Odido/Tele2 zat, waren er geen problemen als ik door die persoon gebeld werd.

Ik zal dat anoniem maken nog uitproberen.

 

 


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • July 29, 2024

Hoi @RenéM,

Bedankt voor je reactie. Wat gek dat dit probleem opeens is ontstaan.

Hopelijk heeft het anoniem bellen of contact met de Vodafone servicedesk geholpen.

Groetjes,
Ashley


  • auteur
  • Beginner
  • July 29, 2024

Is opgelost.

Gisteren Google Contacten geïnstalleerd vanuit die app kan mijn nummer wel gebeld worden. Hiervoor was alleen Samsung Contacten actief op dat toestel.

Wat me nog wel opviel is dat er 2 contacten waren met mijn nummer. Die zijn samengevoegd naar 1 contact.

Geen idee of het ook daadwerkelijk opgelost is door installatie van Google Contacten…

Wat mij betreft is het opgelost.

Allen hartelijk dank voor jullie bijdrage!


Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Oud-moderator
  • July 29, 2024

Hoi @RenéM,

Bedankt voor je reactie. 

Fijn om te horen dat het hiermee is opgelost en je weer voor iedereen bereikbaar bent. 😊

Groetjes,
Ashley