Skip to main content
Ook op mijn factuur van mei vind ik een gesprek  terug dat volgens de specificatie meer dan 3 uur en 20 minuten heeft geduurd, terwijl het in dat geval om een heel kort gesprek ging m.b.t. een gemaakte afspraak. Valt hier iets aan te doen?
Oh dat is ook toevallig, weet je ook op welke tijd dat was? Ik vond mijn lange gesprek ook al vreemd.
Hoi Hof14 welkom op het Simyo forum,



Mark81 heeft inmiddels in zijn telefoon het betreffende gesprek teruggevonden. Jij ook? Ik heb het nog gecheckt met een netwerk specialist en die verbinding heeft echt 3 uur en 20 minuten geduurd.

Friesian geeft in datzelfde topic nog wel wat handige tips hoe je dit zou kunnen voorkomen in de toekomst.
In mijn logbestand zag ik inderdaad dat de tijd klopt. Zoiets kan toch alleen maar gebeuren als ook de ontvanger de lijn open heeft staan? Of niet?

Wel balen natuurlijk en zonde van de kosten voor niet geleverde diensten.
Hoi Hof14,



De verbinding blijft inderdaad tot stand zolang aan beide kanten 'de lijn' open is. Oftewel de ontvanger heeft helaas ook niet (goed) opgehangen :(



Ik kan me voorstellen dat je dit vervelend vindt, omdat je zelf niet actief gebruik hebt gemaakt van deze verbinding, maar de verbinding is er wel geweest, zoals je zelf al aangaf.



Ik hoop dat je wat aan de tips van Friesian hebt om hier in de toekomst niet nogmaals mee te maken te krijgen 🙂

Reageer