Skip to main content
Ik heb Voicemail in de instellingen al verschillende malen geblokkeerd. Toch blijf ik deze mails ontvangen. Dit betekent dat de afzender op nodeloze kosten wordt gejaagd want ik ben niet van plan deze mails te kezen want ook dit kost mij weer geld, toch?



Graag bericht hoe ik definitief hier van af kan komen.
Hallo,



Je kan de SMS prima openen. Dit kost niks.

het terug luisteren van het ingesproken bericht is een ander verhaal en kost wel geld bij mijn weten.



Je kunt de Voice mail uitzetten Door te sms'en naar een Nummer.

Dit nummer js te vinden via het Tabblad helpdesk.



Heb ik je zo goed geholpen?
De eenvoudigste methode is een moderator voicemail uit te laten zetten, uit is dan ook echt uit.

Wacht dus op de reactie van een moderator.
Hoi pb0anu,



Allereerst wil ik vooropstellen dat ik het heel vervelend voor je vind dat je Voicemail telkens aan blijft schieten. Dit gebeurt bij enkele prepaid aansluitingen, zodra je tegoed op €0,00 of iets daar onder is gekomen. Helaas is hier technisch nog geen oplossing voor, tenzij je wil dat ik het definitief voor je uitzet. Hier heb ik wel je bevestiging voor nodig, omdat je het hierna zelf niet meer aan kunt zetten.



We horen het van je!



Groetjes, Tiury



Bedankt Friesian en maikel.twinnie 🙂!

Reageer