Skip to main content
Hoi,



Ik heb net mijn nieuwe simkaart geactiveerd. In eerste instantie had ik aangegeven voor nummerbehoud te kiezen. Ik zou

later met mijn oude simkaartnummer mijn oude telefoonnummer kunnen behouden. Ik heb echter net aangegeven dat ik 

toch voor mijn nieuwe nummer ga. In het contract stond echter nog dat ik nu een tijdelijk nummer heb (wat ik dus niet wil,

ik wil namelijk deze nieuwe toch houden). Heb ik nu een tijdelijk nummer ofniet?  En bel en internet ik nu dus met een apart

tarief of met een normaal tarief?



Groet,

Luc 
Hoi Luc94, welkom op het forum van Simyo én bij Simyo natuurlijk! :)



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Nummerbehoud, zodat gebruikers met eenzelfde vraag makkelijker het topic kunnen vinden.



We noemen het 06-nummer dat je van ons krijgt een tijdelijk nummer, omdat het grootste gedeelte van onze klanten een eigen nummer meeneemt naar Simyo.

Als je besluit om af te zien van nummerbehoud, dan wordt het tijdelijke nummer je 'echte' nummer :)



Ik heb even meegekeken naar je aansluiting en zie dat je nu gebruik maakt van je abonnement, oftewel je belt/sms't/mobiel internet vanuit je bundels.



Ik ben benieuwd of ik hiermee je vragen heb beantwoord?
Ja ik denk dat ik het begrijp:) Ik bel/sms/internet dus nu via het 'normale' bedrag dat bij mijn abennoment, en niet via

een afwijkend bedrag dat bij een tijdelijk nummer hoort. Zo klopt het toch?



Groet, Luc
Hoi Luc94,



Klopt,



Jouw "tijdelijke" nummer is nu je definitieve nummer en je abonnement is gewoon begonnen :)



Groetjes,

Charlene

Reageer