Vandaag zou mijn nummer overgezet worden naar Simyo, nog steeds niet gedaan,. krijg ik bericht hiervan ?
Bladzijde 1 / 1
Hoi n heijnsdijk,
Welkom op het Simyo forum! :)
Wat vervelend dat je nummer nog niet overgezet lijkt te zijn! Je krijgt hier geen bericht van, als je simkaart van je vorige provider ineens niet meer werkt is je nummer overgezet.
Ik kan helaas niet zien of dit bij jou gelukt is, omdat je forum-account is gekoppeld aan een andere aansluiting. Wil je me daarom in een privébericht het 06-nummer doorgeven dat moet worden overgezet? Dan ga ik dit voor je controleren.
Stuur je me een berichtje?
Groetjes,
Samantha
Welkom op het Simyo forum! :)
Wat vervelend dat je nummer nog niet overgezet lijkt te zijn! Je krijgt hier geen bericht van, als je simkaart van je vorige provider ineens niet meer werkt is je nummer overgezet.
Ik kan helaas niet zien of dit bij jou gelukt is, omdat je forum-account is gekoppeld aan een andere aansluiting. Wil je me daarom in een privébericht het 06-nummer doorgeven dat moet worden overgezet? Dan ga ik dit voor je controleren.
Stuur je me een berichtje?
Groetjes,
Samantha
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.