Ik wilde een account aanmaken via de app Dott (oude Tier). Ik moet mijn telefoonnummer invoeren om een verificatie code te ontvangen. Maar die ontvang ik niet. Via Dott wordt als mogelijke oplossing gegeven om contact op te nemen met de provider om te achterhalen of die verificatie sms-jes toelaat. Toevallig ben ik net overgestapt op Simyo en heb ik nu dit probleem. Moet ik ergens iets activeren? Ik krijg wel sms-jes binnen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat gek dat je geen sms code ontvangt.
Als je andere sms’jes wel ontvangt ligt het probleem mogelijk bij Dott zelf. Dit hebben we ook eerder bij klanten gezien die via een Whatsapp verificatiecode willen ontvangen.
Wij hebben hier geen speciale instellingen voor. Ik adviseer de helpdesk van Dott te contacteren hierover.
Groetjes,
Ashley
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.