Skip to main content
Wat een WAARDELOZE informatieverstrekking weer bij KPN.



Bij bestellen wordt gevraagd of je je huidige nummer mee wil overnemen, ja geklikt. Vervolgens krijg je emails: je KUNT je simyo kaart activeren dan kun je het meteen gebruiken als je huidige nummer is over gezet. Vervolgens ik maar gewacht tot ik bericht kreeg van de nummer overzetting, inmiddels rekent KPN zich de jackpot voor mijn huidige hi abonnement omdat mijn simonly korting is afgelopen. Inmiddels zijn we 1, 5 maand en heb ik toch maar eens gekeken wat de status is van mijn nummerbehoud. Besloten om toch maar te activeren, komen jullie nu aan dat er nog helemaal NIETS is gedaan voor de nummer overzetting.... BEDANKT dit heeft me weer 80 euro extra gekost.



Ik ga er vanuit dat jullie hier iets gaan doen aangezien jullie informatie verstrekking iets anders zegt.



"Je Simyo Startpakket is verstuurd! Je ontvangt je simkaart dus morgen of overmorgen in de brievenbus. Voordat je kunt bellen en smsÂ’en, vragen we je de simkaart te activeren.



Hoewel je aanvraag voor nummerbehoud nog in behandeling is, adviseren we je de simkaart wel te activeren. Zo bel je direct met je huidige nummer op het moment dat deze wordt overgezet naar Simyo.



Let op: Je eerste bundel gaat pas in als je nummer is overgezet naar Simyo. Als je belt met je tijdelijke nummer, bel je tegen de buiten bundel tarieven en internet je tegen pay-as-you-go tarieven."



Ik ga er van uit dat jullie dit probleem oplossen aangezien dit weer een typisch voorbeeld is van slechte communicatie.  Ik wil niet NOG een maand  wachten voor mijn nummer wordt overgezet aangezien JULLIE slecht communiceren. 



Gr. een klant die weer eens bedonderd is door het KPN concern.
Welkom op het forum Jacco1986,



Ik zie inderdaad dat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van nummerbehoud, maar ik zie dat er op 14/2/13 pas nummerbehoud gegevens zijn ingevoerd. Zonder nummerbehoud gegevens kunnen we geen aanvraag doen. Je aanvraag was daardoor nog steeds in behandeling, zoals in de email staat. Ik kan me voorstellen dat dit vervelend is, maar Simyo heeft hier weinig aan kunnen doen.



Groetjes,



Alex
Weinig aan kunnen doen....??? Correct communiceren !! Er staat in de email: je nummerbehoud is IN BEHANDELING, met andere woorden: we zijn ermee bezig er staat nergens dat ik nog gegevens moet invoeren. Tijdens het bestellen van mijn simkaart heb ik aangegeven nummerbehoud te willen toepassen en gegevens hierover moeten invullen voor nummerbehoud. Als ik vervolgens een email krijg waar letterlijk in staat: "Hoewel je aanvraag voor nummerbehoud nog in behandeling is" , ga ik er vanuit dat ik niet vervolgens nog actie hiervoor hoef te ondernemen. Als dit er in had gestaan was het mijn eigen fout geweest. Door communicatiefouten ben ik weer de dupe. Dit is al de zoveelste keer dat er een probleem is met een van de diensten van de KPN holding, ik ga er vanuit dat jullie het dit keer wél op een correcte wijze oplossen dmv een coulance regeling en anders ontbind je het contract maar dan ga ik naar een andere provider zonder ooit nog terug te keren naar welke dienst van KPN dan ook.  
Hoi Jacco1986,



Ik kan me de verwarring wel voorstellen. Het is echter wel zo dat we meteen op de eerste pagina van je bestelling aangeven dat er een nummerbehoud formulier ingevuld moet worden.



'Na het afronden van je bestelling en de 1 cent proefbetaling met iDeal verschijnt het nummerbehoud formulier. In het formulier kan je de gegevens van je huidige nummer invullen en aangeven per wanneer deze mag worden overgezet. Ook is dit direct de opzegging van je contract bij je huidige provider.'



Groetjes,



Alex

Reageer