Skip to main content
Kan iemand mij uitleggen als ik bundel heb van honder belminunten die niet op gemaakt is hoe ik dan aan €1,10 buiten de bundel moet betalen



Voor een ander toestel hebben we 300 belminuten en moet  €2,43 buiten de bundel betalen ook deze belbundel is niet opgemaakt



Graag een reactie
Staat dit niet aangegeven in de factuur van maart. Het zou een sms naar buitenland kunnen zijn ofzo.
Martijn bedankt voor je antwoord.

Ondertussen zijn we iets verder en zijn het de kosten van 0900 nummers die buiten de bundel vallen in verzekeringsland heb je het over de klein letters bij een polis hier geld het kennelijk ook voor
Kan iemand mij uitleggen als ik bundel heb van honder belminunten die niet op gemaakt is hoe ik dan aan €1,10 buiten de bundel moet betalen



Voor een ander toestel hebben we 300 belminuten en moet  €2,43 buiten de bundel betalen ook deze belbundel is niet opgemaakt



Graag een reactie




Hoi Sonbelt,



Wanneer je met je abonnement belt naar een 0900 nummer betaal je de kosten van het 0900 nummer en de buiten de bundel kosten voor het bellen met je abonnement. Het buiten de bundel tarief is €0,31 per minuut.



@ Martijn®️ bedankt voor het meedenken.
En vinden jullie dat een LEUK prijsje , dat buiten de bundel bellen ??
En vinden jullie dat een LEUK prijsje , dat buiten de bundel bellen ??



Hoi Sonbelt,



Dat vinden wij een goed tarief, Door dit tarief kunnen wij o.a. onze goedkope abonnements prijzen hanteren.

Reageer