Skip to main content
Via de website kan ik een overzicht zien van gemaakte bel, internet en overige kosten.

Mijn abonnement bij Simyo is ingegaan heden,14-03-2014.

Hoe kan het dat ik dan op mijn kostenovericht een sms doorberekend krijg (€ 0,25) naar "Het Verenigd Koninkrijk" dat al op 13-03-2014 zou zijn verstuurd naar een voor mij totaal onbekend nummer?
Let me guess: je hebt een iPhone. Je hebt gisteren de simkaart er in gestopt en geactiveerd. Toen zijn FaceTime en iMessage geactiveerd want dat gebeurt automatisch. Dit betekent dat er (meestal) eenmalig een activatie sms naar het Verenigd Koninkrijk is verstuurd want daar zit de Apple activatie server. Dat zal elke keer gebeuren als je Facetime/iMessage uit- en aan zet, of van simkaart wisselt. Een sms naar het buitenland wordt altijd apart in rekening gebracht want bij Simyo bestaan er geen buitenlandbundels. Zou dit verhaal kunnen kloppen?
Welkom op het forum CvdC,



Aan het antwoord van Scotsman heb ik weinig toe te voegen. Helaas kan Simyo het versturen van de sms niet tegen houden 😞. In dit topic kun je wel alles over het versturen van deze sms terug vinden.



Ben je zo geholpen?



Groetjes,



Alex

Reageer