Skip to main content
Op mijn rekening , die plotseling eg hoog was, zag ik dat de kosten veroorzaakt werden door een betaalde sms dienst. Ik kan niet achter halen hoe die ontstaan is. Hoe kom ik hier vanaf? Het laat zien dat ik steeds 1,50 betaal, en dat de kosten van het gesprek o zijn. Het zijn dus alleen de abonnements- kosten, en geen gesprekskosten. Mijn lijst zegt: 48 keer ontvangen van betaalde sms dienst. Kost me 50 eur0 per maand!
Op mijn rekening , die plotseling eg hoog was, zag ik dat de kosten veroorzaakt werden door een betaalde sms dienst. Ik kan niet achter halen hoe die ontstaan is. Hoe kom ik hier vanaf?

Breng alvast een bezoek aan www.payinfo.nl.



Suuk 6

Friesian
Hoi cleo850,



Welkom op het Simyo Forum.



Oei, dat is even schrikken! Wat ontzettend vervelend dat je hier extra kosten aan hebt gehad.



Ik zie dat je ondertussen ook contact hebt gehad met mijn collega's via de e-mail. Mijn collega heeft de optie om betaalde smsberichten te ontvangen geblokkeerd voor je. Zo kan dit in de toekomst niet meer voorkomen. Daarnaast heeft ze een verzoek verstuurd naar mijn collega's van de afdeling finance. Zij gaan kijken of ze nog iets kunnen doen aan deze kosten. Je hoort hier zo snel mogelijk meer van. Laat je het weten als je voor mij nog andere vragen hebt?



@Friesian, bedankt voor de doorverwijzing :D



Voor het overzicht heb ik dit topic verplaatst naar 'Sms en mms'.



Groetjes,

Angela

Reageer