.

Beantwoord

Kosten buiten de bundel vóór NP

  • 9 March 2013
  • 6 reacties
  • 330 Bekeken

Ik snap er niets van.
Heb een abonnement afgesloten voor 3 euro; bel en sms haast niets en moet toch 15 euro betalen.
Hoe wordt ik nu besodemietert?
icon

Beste antwoord door Wayne 12 March 2013, 11:48

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Anita, heb je al bij je verbruik gekeken? Dat kun je zien bij Mijn Simyo.
Hallo. bedankt voor je reactie.
Bij verbruik vraag ik om specificatie, maar dan zegt simyo sorry, maar ik heb geen info.
Badge
Zijn dat niet je aansluitkosten? Die waren bij mij €14,99..
Reputatie 2
Badge +1
Hey Anitatacke,

Omdat jouw bundels in zijn gegaan op het moment dat jouw nummerbehoud is uitgevoerd, is alle verbruik voor dit moment buiten de bundel berekend. Dit verklaart de verbruikskosten.

Je kan een specificatie van jouw factuur vinden onder het tabblad facturen op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl.
Reputatie 7
En toch, ik vraag mij af waarom o.a. de e-mails van Simyo niet goed gelezen worden. Hierin wordt toch duidelijk vermeld, dat voor het nummerbehoud het buiten-de-bundel-tarief wordt berekend.
Badge +6
En toch, ik vraag mij af waarom o.a. de e-mails van Simyo niet goed gelezen worden. Hierin wordt toch duidelijk vermeld, dat voor het nummerbehoud het buiten-de-bundel-tarief wordt berekend.

Hoi RicoK,

Ik ben het met je eens en vraag me dat ook vaak af. Niet alleen in de e-mail wordt dit aangeven ook in de brief die krijgt bij de simkaart wordt dit aangegeven.

Reageer