Ik snap er niets van.
Heb een abonnement afgesloten voor 3 euro; bel en sms haast niets en moet toch 15 euro betalen.
Hoe wordt ik nu besodemietert?
Bladzijde 1 / 1
Anita, heb je al bij je verbruik gekeken? Dat kun je zien bij Mijn Simyo.
Hallo. bedankt voor je reactie.
Bij verbruik vraag ik om specificatie, maar dan zegt simyo sorry, maar ik heb geen info.
Bij verbruik vraag ik om specificatie, maar dan zegt simyo sorry, maar ik heb geen info.
Zijn dat niet je aansluitkosten? Die waren bij mij 14,99..
Hey Anitatacke,
Omdat jouw bundels in zijn gegaan op het moment dat jouw nummerbehoud is uitgevoerd, is alle verbruik voor dit moment buiten de bundel berekend. Dit verklaart de verbruikskosten.
Je kan een specificatie van jouw factuur vinden onder het tabblad facturen op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl.
Omdat jouw bundels in zijn gegaan op het moment dat jouw nummerbehoud is uitgevoerd, is alle verbruik voor dit moment buiten de bundel berekend. Dit verklaart de verbruikskosten.
Je kan een specificatie van jouw factuur vinden onder het tabblad facturen op jouw persoonlijke pagina via www.simyo.nl.
En toch, ik vraag mij af waarom o.a. de e-mails van Simyo niet goed gelezen worden. Hierin wordt toch duidelijk vermeld, dat voor het nummerbehoud het buiten-de-bundel-tarief wordt berekend.
Hoi RicoK,
Ik ben het met je eens en vraag me dat ook vaak af. Niet alleen in de e-mail wordt dit aangeven ook in de brief die krijgt bij de simkaart wordt dit aangegeven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.