Skip to main content

.

Ik ben al ruim 2 jaar bij simyo met 500 belminuten.

Ik ben nog nooit over die bundel heengegaan en hield altijd ruim 100 minuten over, nu zou ik bonnen 2 weken al door die 500 belminuten zijn.

Dit kan nooit. En als dat wel zo zou zijn vind ik het te gek voor woorden als je 2 jaar lang ruim 100 minuten overhoud en er 1x overgaat je dan dik moet betalen.



Verder heb ik een 0900 nr gebeld tegen lokaal tarief zei het bandje, nou krijg ik daarvoor 4 euro in rekening gebracht????????



Als dit niet word veranderd ga ik zeker weg bij simyo.



Zo ga je niet met klanten om.
Geen reactie dus dat noemt simyo klantenservice pfff
Welkom op het forum ariesmetsers,



Ik heb even naar je verbruik gekeken. Je hebt tot deze maand tot nu toe 562 bel/sms minuten verbruikt. Je kunt dit overigens zelf ook nagaan door op je persoonlijke pagina naar het tabblad 'verbruik te gaan'. Je kunt dan precies zien hoeveel sms berichten je hebt gestuurd en hoeveel belminuten je hebt verbruikt (houdt rekening met de afronding op hele minuten).



Het bellen naar een 0900 nummer valt buiten de bundel. Je betaalt dus het tarief van het 0900 nummer + 0,31 cent per minuut.



Groetjes,



Alex

Reageer