Skip to main content
Hierbij mijn vraag;



Worden er al kosten gemaakt wanneer ik vanuit Nederland naar het buitenland (België, zone 1) bel maar niet in contact kom met de ontvanger indien deze 'in gesprek' is? Hierbij wil ik nadrukkelijk vermelden dat het om een situatie gaat waarbij er geen wachtrij ontstaat (dus niet 'Er zijn nog vier wachtenden voor u').



Mijn gevoel zegt dat er zo'n situatie geen verbinding gemaakt is met het ontvangende toestel en er daarom ook geen gesprek is waar om die reden dan ook geen kosten aan verbonden zouden zijn. Helaas heb ik hier geen duidelijk antwoord op kunnen vinden.



Bij voorbaat dank voor het beantwoorden van deze vraag.
Hoi SanderW, welkom op het forum van Simyo!



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Bellen, zodat klanten met een zelfde vraag makkelijker het topic kunnen vinden.



Dat ligt er even aan. Wanneer je de melding krijgt dat het nummer 'in gesprek' is en 'de verbinding' wordt automatisch verbroken, dan niet.



Maar wanneer je de melding krijgt dat het nummer 'in gesprek' is en je wordt doorgeschakeld naar bijvoorbeeld een voicemail, en je moet zelf de verbinding verbreken, dan is er wel een verbinding tot stand gebracht.



Heb ik hiermee je vraag beantwoord?
Dank voor dit antwoord. Het is mij hiermee duidelijk.
Namens -Kim; graag gedaan 😃

Reageer