Skip to main content
Ik zie op mijn factuur minstens 100 oproepen van rond de 3 seconden. Nu weet ik 100 % zeker dat ik geen 100 keer de stem 'dit is de voicemail van' heb gehoord want ik klik altijd verstandig na 3 keer overgaan weg. Kost het geld om de telefoon over te laten gaan zonder dat er opgenomen wordt?? 
Nee pas zodra de telefoon wordt opgenomen of er begint een bandje loopt je aantal belminuten. Overgaan valt daar niet onder.
Hoi SnijdersJo,



Welkom op het forum.



Ik zie op je factuur inderdaad vele korte gesprekken staan van een paar seconden. Als de telefoon over gaat is het gesprek nog niet gestart. Een gesprek begint pas als er verbinding is geweest, zoals ColinC dat aangeeft.



Daarnaast worden gesprekken afgerond naar hele minuten. Dit betekent dat een gesprek wat 2 seconden duurt, wordt gefactureerd als een gesprek van 1 hele minuut.



Ik begrijp dat deze facturering misschien vreemd overkomt, het is echter wel mogelijk. Het kan zijn dat je net te laat ophangt (na 3 à 4 keer overgaan) waardoor je toch bent doorgeschakeld naar de voicemail, zonder het welkomstbericht te hebben gehoord.



Is je vraag hiermee beantwoord?

Reageer