Skip to main content
Klopt het dat een sms buiten je bundel 31 cent kost? Veel geld!!!
Dat klopt helemaal. 🙂
Hoi haan, wat leuk dat je je weer eens laat zien op het forum :)



Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Sms&mms. Dat is iets overzichtelijker.



Het klopt dat Raytje zegt dat het klopt. Het buiten bundel tarief is €0,31 per minuut en per sms.

Op onze tarievenpagina kun je alle tarieven die er gehanteerd worden terugvinden. Heb je deze niet eerder bekeken?
Hallo Ernst,

De tarievenpagina heb ik nu inmiddels wel bekeken, dankjewel. Ik kon hem slecht vinden op de site.

Ik vind 31 cent niet in verhouding staan met de 4 cent binnen de bundel.

Tijd voor een verlaging?

Groet
Hoi haan,



Fijn dat de tarievenpagina verheldering heeft gebracht. Bij Simyo kun je iedere maand je bundels aanpassen. Zo proberen we te voorkomen dat je verbruik krijgt buiten de bundel. ;)



Voorlopig verwacht ik geen verlaging in de tarieven, aangezien we alles in december al hebben herzien. Is een sms onbeperkt bundel á € 3,- misschien iets voor jou?
Ook ik ben ONPRETTIG verrast door een hoge rekening. Nagekeken, en ja hoor, bleek door het buiten-bundel tarief van 31 cent te komen. Wat zijn de achterliggende bedrijfskosten ?

Als het nou eens 1x over de kop gaat. Iets van 10cent ipv 5 cent in de bundel. Zou dat bedrijfskosten niet dekken ?
Hoi Bert_123,



Ik snap dat je onprettig bent verrast door een hoge rekening. Het buitenbundel tarief van het bellen en sms'en is inderdaad € 0,31. Om ervoor te zorgen dat je geen buitenbundelkosten krijgt, kan je je verbruik in de gaten houden op Mijn Simyo. Verwacht je dat je volgende maand meer gaat verbruiken dan je huidige bundel? Dan kan je ook je bundel gemakkelijk aanpassen op Mijn Simyo 🙂. Wat bedoel je eigenlijk met de achterliggende bedrijfskosten?



Groetjes, Caspar

Reageer