.

Vraag

Knop simyo prepaid naar simyo abonnement

  • 31 October 2012
  • 3 reacties
  • 280 Bekeken

Vraag:

Ik probeer ingelogd op "mijn Simyo" de knop te vinden die ik in de antwoorden terug vindt van de moderatoren van het forum:....

...... "Log eerst in met je Simyo prepaid gegevens. Vervolgens kun je via het tabblad overzicht kiezen voor de optie 'overstappen naar Simyo abonnement'. Het telefoonnummer wordt dan binnen 24 uur over gezet op je simkaart." ........

IK KAN DE KNOP NIET VINDEN!

Ik heb zelfs met 20 euro opgewaardeerd om positief saldo te hebben om over te kunnen stappen.

Hoe nu verder?


 

3 reacties

Als je inlogd bij mijn simyo staat het er meteen. Rechts naast je beltegoed

Een lijstje met deze onderdelen:

Handige diensten
Toestelshop
Sms versturen via de site
Automatisch opwaarderen
Overstappen naar sim-only abonnement
Internetbundel
Beste sam 3445, bedankt voor je reactie

Alleen jammer ik zie namelijk het volgende lijstje:

"TIP" Handige diensten

- Bellimiet aanpassen
- SMS versturen via de site
- verbruik inzien
- facturen inzien

en geen knop Overstappen naar sim -only abonnement

mvg, PetMac
Badge +2
Beste petmac,

De resten hiervoor is dat jij geen Simyo prepaid aansluiting hebt maar een oud Lowcall aansluiting. In jouw geval zal je een nieuw abonnement moeten bestellen en bij stap 1 moeten aangeven dat je gebruik wil maken van nummerbehoud. Vervolgens dien je alle stappen te doorlopen. Nadat je een € 0,01 betaling hebt overgemaakt krijg je het aanvraagformulier voor nummerbehoud te zien. Hier dien je alle gegevens in te vullen.

Indien je een foutmelding krijgt bij het invullen van het aanvraagformulier voor nummerbehoud kan je als provider KPN invullen. Het het laatste cijfer van het telefoonnummer kan je vervangen door een willekeurig cijfer. Vervolgens dien je een mailtje te sturen naar [email]porteringen@simyo.nl[/email] met het juiste telefoonnummer en daarbij dat Simyo uw provider is.

Groetjes,

Arie

Reageer