.

Vraag

Klantenservice op vrijdag onbereikbaar, wel graag assistentie bij nummerbehoud.

  • 18 August 2023
  • 3 reacties
  • 30 Bekeken

Helaas is de klantenservice niet telefonisch bereikbaar op vrijdag. Gisteren via Mobiel.nl willen overstappen naar KPN, met nummerbehoud. Vergissing gemaakt met de einddatum contract Simyo. Verlengdatum is dus niet de einddatum heb ik geleerd. En ook geleerd dat als je tussentijds iets aanpast in je contract het betekent  dat je een nieuw contract aangaat en geen contractverlenging (dus geen maandelijkse opzegtermijn).

Nummerbehoud is gisteren door Simyo afgewezen vanwege het lopende contract tot 2-2-2024. Ik zou graag vernemen wat de afkoopsom is van mijn huidige contract zodat ik alsnog (dan wel 2 maanden voor de verlengdatum) per nu kan overstappen naar KPN?  En hoe zorg ik ervoor dat dat naar KPN gecommuniceerd wordt (zie eerder aangevraagde nummerbehoud)? KPN verzoekt binnen 2 dagen te bellen met hen. Ik zou graag opheldering hebben.


3 reacties

Hallo @Sophie2023 zojuist even in de app gekeken, de helpdesk 1200 is gewoon open en er zijn geen wachtenden, situatie om 11.00uur.

 

Als je ze belt hoor je een bandje, met de tekst dat ze op vrijdag niet bereikbaar zijn per telefoon omdat ze druk zijn om vragen van andere kanalen te beantwoorden. Maandag zijn ze pas weer bereikbaar..Helaas dus.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sophie2023,

 

Bedankt voor je bericht. Het klopt inderdaad dat onze klantenservice gesloten was afgelopen vrijdag. Dit is gedaan zodat alle achterstanden op het schriftelijke kanaal ingehaald konden worden. Excuses voor het ongemak. Het is inderdaad mogelijk om je abonnement af te kopen zodat je toch kunt overstappen. Dit moet wel door een werknemer geregeld worden. Dit wil ik graag voor je regelen. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met jouw gegevens? Dan zorg ik ervoor dat dit zo snel mogelijk geregeld word. 

Groetjes,
Seren

Reageer