Skip to main content

.

Dag,  



Op 09-11-2012 heb ik een klachtenbrief naar de Simyo klantenservice gestuurd. Ticketnummer #281170. Eenmaal een mail ontvangen 17-11-2012 dat het druk is bij Simyo en dat er niet kan worden voldaan aan de reactietijd van 3 werkdagen. Daarna stuurde ik op 18-01-2013 een herinnering om te reageren op mijn brief. Nog altijd heb ik hierop geen antwoord gehad! Ik vind dit een zeer slordige gang van zaken. Graag alsnog een reactie.



Met vriendelijke groet,



Loes
Hoi Louisa,



Allereerst onze excuses voor de late reactie. Ik wil je vragen om je betreffende vraag/klacht in het vervolg op het forum te zetten. Dan kan een moderator het voor je oplossen.



Groetjes,



Alex
Dag Alex,



Bedankt voor je reactie. Inmiddels is mijn brief in behandeling genomen. 



Louisa
Hey Louisa,



Goed om te horen dat jouw brief inmiddels in behandeling genomen is en onze excuses voor de vertraging.

Reageer