Skip to main content
Waar kan dat aan liggen?

Ik heb een oneplus one met kitkat. Ik gebruik 2G, zal nu toch maar 3G proberen.



Ik zal ook zoeken op dat forum maar misschien heeft iemand hier een tip.
via 3g dezelfde resultaten.



Sms komt momenteel niet aan naar de volgende netwerken:

chooze

A&H

T-mobile



Komt wel aan bij Robin Mobile.



Das vreemd allemaal, ik kan ze wel gewoon bellen.
Chooze maakt ook gebruik van het T-Mobile netwerk.



A&H ken ik niet, Bedoel je AH (Albert Heijn)? Die maakt gebruik van het KPN netwerk.



Zou kunnen zijn dat de ontvangers hun sms instellingen niet goed hebben staan.
Ja ik bedoelde AH, dat zou wel vreemd zijn als 3 personen hun settings niet goed hebben staan, vodafoon werkt overigens ook.



Ik krijg ook geen berichten dat ze niet zijn aangekomen van simyo.
Hoi Roberto,



Apart dat drie mensen je sms’jes niet ontvangen. Heb je op zo’n moment wel bereik? En zie je de sms’jes als verstuurd staan in je telefoon? Dit kan je ook even controleren door naar je inbox te gaan.



Wil je nog eens proberen een sms te versturen en dan je sms beginnen met *0#. Op deze manier krijg je een ontvangstbevestiging.



Je kunt in je telefoon ook even controleren of het nummer van de berichtencentrale goed staat. Het volgende nummer +31653131313 hoort ingesteld te staan.



Laat je weten of de stappen helpen? :)



@Raytje; bedankt voor je hulp 😃
Hallo dank voor de hulp, krijg nu idd een bericht (instant) dat ie niet afgeleverd kan worden. Wat nu? Dit was naar een domme telefoon met AH, op die telefoon kan je dus sowieso niks instellen.



Mijn nummers staan overigens met *31 in mijn lijst (zelf niet gedaan).





Ik zie nu wel wat geks in dat bericht staan, namelijk de bestemming, die komt niet overeen met het telefoonnummer. *3170-------- Gek getal he? Dat zijn nog 8 getallen die streepjes.



Hmm mijn systeem klopt niet helemaal ik krijg dus smsjes van hun nieuwe nummers als ik daar op reply sturen ze de smssen naar hun oude nummers. Even updaten dus.
Ja het is nu in orde, blijkbaar heeft ie oude en nieuwe data door elkaar gehutst.



Is die code ervoor gratis ? Ik vind het wel een handig dingetje of kost het je 1 sms?



Mvg,



Robert
Hoi Roberto,



Goed om te horen dat het nu in orde is.



Je kan de code *0# altijd gebruiken bij het sms'en. Hiervoor worden geen kosten berekend 🙂
Oke bedankt voor de hulp iedereen!
Graag gedaan 😳

Reageer