Skip to main content
hallo,



zo nu en dan kan ik wel een sms versturen vanuit het buitenland (woon op de grens in belgie) en soms ook weer niet... wat kan er aan de hand zijn?
Halllo sandra1.



Lees dit alles.

Laat wel ff weten of het je geholpen heeft.



Groet,

Friesian
bedankt, maar dit had ik zelf ook al gechecked.



Er is ook niets veranderd gedurende de dag waarbij ik 's ochtends nog wel een bericht kon sturen maar een paar uur later ineens niet meer. In de tussentijd heb ik geen computer/internet aangeraakt om mijn instellingen te wijzigen.



Ik kan nog wel berichten ontvangen vanuit het buitenland in het buitenland (belgie..)



Ik ga proberen contact te krijgen met 'iemand' van Simyo... 
hallo,



zo nu en dan kan ik wel een sms versturen vanuit het buitenland (woon op de grens in belgie) en soms ook weer niet... wat kan er aan de hand zijn?




bedankt, maar dit had ik zelf ook al gechecked.



Er is ook niets veranderd gedurende de dag waarbij ik 's ochtends nog wel een bericht kon sturen maar een paar uur later ineens niet meer. In de tussentijd heb ik geen computer/internet aangeraakt om mijn instellingen te wijzigen.



Ik kan nog wel berichten ontvangen vanuit het buitenland in het buitenland (belgie..)



Ik ga proberen contact te krijgen met 'iemand' van SIMYO... 




Hoi sandra1, welkom op het forum van Simyo! :)



Wat vervelend dat je de ene keer wel kan smsen vanuit het buitenland en dan opeens weer niet.



Ik ben erg benieuwd of je een bepaalde melding krijgt wanneer het niet lukt? En gebeurt het ook bij hetzelfde contact? Oftewel kan je persoon A in de ochtend wel een smsje sturen en dat het dan in de middag opeens niet lukt om persoon A een smsje te sturen?



Ik hoor het graag van je om je verder te kunnen helpen! :)



@Friesian, dankjewel voor het meedenken!

Reageer