Skip to main content
Hallo,



Ik ga als het goed is   1 november  overstappen van een pre paid account naar een abonnement, maar wel binnen Simyo.



Uiteraard wil ik dan mijn nummer behouden en geef dat ook aan in de aanvraag.



Vandaag kreeg ik een mail waar in staat :je vorige provider geeft aan je nummer niet te kunnen overzetten.



Reden: overstap pre paid naar abonnement gaat via overstap link bij mijn simyo tab blad overzicht.



maar daar is het enige aangegeven in een blauwe balk of ik   " automatisch opwaarderen .... wijzigen".



Hoe kan dat nou?? overstappen binnen de zelfde provider en nummer niet mee krijgen??.



groet Marc
Ik herinner me dat er helemaal onderaan op de overzichtspagina op Mijn Simyo een link is waarmee je kunt overstappen op sim-only. Die heb ik onlangs gebruikt en het overstapproces verliep zonder enig probleem.
Hoi Marcmeteenvraag, welkom op het Simyo forum :)



Zoals Scotsman al aangeeft, vind je op je overzichtspagina, daar waar ook je beltegoed weergegeven wordt, de button om over te stappen naar Sim only. Dit is de enige manier om dat te doen.



Letterlijk staat er: 'Nog meer gemak en goedkoper bellen en mobiel internetten? Stap over naar Sim Only' met rechts daarvan de blauwe button met de tekst 'stap over naar Sim only'



Volg daar de stappen die je moet volgen, en stuur je niet geactiveerde nieuwe simkaart 'retour afzender' alsjeblieft.

Reageer